یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۹:۴۳:۱۴

افتتاح فاز دوم بندر امیرآباد توسط رئیس جمهور

باشگاه خبری فراساحل: دکتر حسن روحانی فاز دوم بندر امیرآباد و پروژه های سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ مجموع ۱۰ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۱۶۸۶ نفر را افتتاح کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی رییس جمهور را که اعضای دولت تدبیروامید ، نماینده ولی فقیه ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار مازندران همراهی می کردند آیین افتتاح پروژه های زیرساختی دولتی از قبیل ۶ پست اسکله ، دیوار حفاظت شرقی و آغاز عملیات اجرایی اتصال اسکله روروریلی به شبکه سراسری راه آهن با مبلغ مجموع۱۹۵۰ میلیارد ریال برگزار شد.

بنابراین گزارش دکتر حسن روحانی در ادامه کارخانه تولید کاغذ با سرمایه گذاری ۲۲۰۰ میلیارد ریال را افتتاح و سپس به صورت ویدئو کنفرانس ، فرمان بهربرداری از پروژه های سرمایه گذاری بخش خصوصی شامل کارخانه تولید کلاف فلزی ، دو سیلوی غلات با ظرفیت ۴۶ هزار و پانصد تن ، مخازن روغن خوراکی به ظرفیت ۷۵۰۰ تن ، انبار سرپوشیده کالا به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و همچنین آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید MDF  به ظرفیت ۳۰۰ هزار تن و کارخانه تولید پارکت،ورق و درب چوبی را صادر کرد. حجت الاسلام حسن روحانی در این مراسم رشد ۵۳ درصدی مسافرت دریایی و ۲۱ درصدی حمل بار از بنادر را نشان توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد.

رییس دولت تدبیروامید دریای خزر را از لحاظ اقتصادی ، گردشگری ، سیاسی و انرژی دارای اهمیت فراوان دانست و بر همکاری تمام بخش های اقتصادی و تولیدی جهت افزایش صادرات و واردات از دریای خزر تآکید کرد. دکتر روحانی افتتاح طرح توسعه ای بندر امیرآباد را نشانه  روابط موثر تجاری ایران با کشورهای حاشیه دریای خزر عنوان داشت و بهره براری از اسکله روروریلی پس از اتصال آن به شبکه راه آهن سراسری ، جهت انتقال کالا و واگن های باری از این طریق به دیگر کشورها را به عنوان تحولی بزرگ در اقتصاد کشور نام برد. رییس جمهور همچنین از گسترش روابط تجاری با کشورهای اوراسیا در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد روابط تجاری ایران با روسیه در یکسال گذشته ۸۰ درصد افزایش داشته است.



  کد خبر : 3469
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :